Sunday, January 26, 2014

ԴԵՄՔԻ ԽԱՂԵՐ


Այժմ ես ձեզ կներկայացնեմ  մեզ քաջ ծանոթ իրավիճակներ,ինչի շնորհիվ կկարողանանք կողքից դիտարկել դեմքի այն փոփոխությունները,որ դիտվում են  յուրաքանչյուրիս մոտ տարբեր բնույթի նորություններ իմանալիս...




                                                   1.Առաջին իրավիճակում մեզ հայտնել են
                                                                  եռօրյա հանստի մասին                  

 2.Մեր  չսիրած ու չսպասված արտահայտությունը.
     ՊԵՏՔ Է ԽԱՆՈՒԹ ԳՆԱՍ

3.Պատկերացրեք 2-րդ իրավիճակի կրկնակի ազդեցությունը,երբ մեզ կրկին խանութ են ուղարկում

4.Մոտակայքում հայտնվում է ոչ ցանկալի մեկը...Փորձում ենք աչքի չընկնել

4.Oops
Բրռնվեցինք
5.Տեսնում ես մեկին և քեզ թվում է,որ հին ծանոթդ է,բայց վախենում ես սխալվես,ուստի սկսում եք փոխանակվել նման տարօրինակ հայացքներով

6.Դիմացինդ (երբեմն  ուսուցիչը) սխալ բան է ասում և դու դրժվարությամբ փորձում ես չհակաճառել
7.Քո միմիկան գրառումս նայելուց հետո
ՌԵԱԿՑԻԱ 1

                                                                                                                           ՌԵԱԿՑԻԱ 2

Իսկ դու 7-րդ կետի ,ո՞ր
խմբին ես պատկանում:





No comments:

Post a Comment